El curs de Monitor Esportiu de Powerlifting us acredita per a desenvolupar tasques bàsiques de assessorament i control en els programes d'entrenament que es realitzen en els diferents clubs i/o instal·lacions esportives, així com les tasques d'acompanyament de competidors a les diferents competicions d'àmbit autonòmic.

Aquest curs va dirigit a totes aquelles persones que vulguin iniciar-se en l’àmbit de l’entrenament de powerlifting, alhora que obtenen els coneixements bàsics i fonamentals que els poden permetre desenvolupar-se professionalment en aquest sector mitjançant una titulació oficial de l’Escola Catalana de l’Esport i la Federació Catalana de Físic-culturisme i Powerlifting

Un cop superat i finalitzat el curs en la seva totalitat s’inscriurà a l’alumne directament al Registre Oficial de Professionals de l’Esport a Catalunya (ROPEC) en la categoria de Monitor.